Η εκκίνηση του χειμερινού εξαμήνου 2021-2022 ορίζεται ως ακολούθως:
1ο εξάμηνο
3ο εξάμηνο
5ο εξάμηνο
1) Οι επιτυχόντες των Πανελλαδικών εξετάσεων που ολοκλήρωσαν την προεγγραφή τους μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής του Υ.ΠAI.Θ. πρέπει να πραγματοποιήσουν τον έλεγχο της ταυτοπροσωπίας στη Γραμματεία του Τμήματος, αποστέλλοντας τα παρακάτω δικαιολογητικά από την Τρίτη 05-10-2021 έως την Τρίτη 12-10-2021 μόνον μέσω ταχυμεταφορικής εταιρίας (courier)/ ταχυδρομείου τα παρακάτω συμπληρωματικά δικαιολογητικά:
στη διεύθυνση: Γραμματεία Τμήματος Χημείας, ΣΘΕ, ΔΙ.ΠΑ.Ε., Πανεπιστημιούπολη Καβάλας, Άγιος Λουκάς Τ.Κ. 65404 Καβάλα, Τηλέφωνο: 2510462143.
2) Oι Βεβαιώσεις Σπουδών ή/και άλλα Πιστοποιητικά (π.χ. στρατολογίας) θα χορηγούνται κατόπιν αίτησης του/της φοιτητή/τριας μέσω ΚΕΠ ή με ηλεκτρονικό μήνυμα (mail) από τον προσωπικό λογαριασμό του φοιτητή (που έχει δηλώσει στο Υπουργείο κατά την εγγραφή του/της) στη διεύθυνση info@chem.ihu.gr προκειμένου να διεκπεραιωθούν ταχύτερα. Και στις δύο περιπτώσεις, οι Βεβαιώσεις Σπουδών και Στρατολογίας θα εκδίδονται μετά την Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2021.
3) Το username για ενεργοποίηση των λογαριασμών θα σταλεί στο e-mail του/της φοιτητή/τριας και πρέπει να ενεργοποιηθεί τουλάχιστον 3 ημέρες μετά την παραλαβή του. Με τον παραπάνω κωδικό οι φοιτητές θα έχουν πρόσβαση στην υπηρεσία της Ηλεκτρονικής Γραμματείας όπου θα δηλώνουν, κατά τις ημερομηνίες που ανακοινώνονται από το Τμήμα:
4) Η επικοινωνία με τη Γραμματεία του Τμήματος Χημείας, δεδομένων των επιδημιολογικών συνθηκών που επικρατούν, θα πραγματοποιείται πρωτίστως με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. και κατά δεύτερον με τηλέφωνο: (+30) 2510 462143, 396. Στη Γραμματεία θα προσέρχεται ο φοιτητής/τρια αυστηρά για υποθέσεις οι οποίες δεν μπορούν να επιλυθούν με τους 2 παραπάνω τρόπους. Η ΧΡΗΣΗ ΜΑΣΚΑΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΟΤΑΝ ΕΙΣΕΡΧΕΣΤΕ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ
5) Οι φοιτητές του Α' εξαμήνου δηλώνουν μόνον τα μαθήματα του Α' εξαμήνου (30 ECTS), σύμφωνα με το πρόγραμμα σπουδών του Τμήματος, σε ημερομηνίες που θα ορίσει το επόμενο χρονικό διάστημα με ανακοίνωση η Γραμματεία και ανεξάρτητα από το τι δηλώνεται στο e-class του μαθήματος.
Οι φοιτητές που επιθυμούν διακοπή/αναστολή σπουδών για κάποια εξάμηνα πρέπει να στείλουν μαζί με τα υπόλοιπα δικαιολογητικά Υπεύθυνη Δήλωση του νόμου 105 (ν. 1599/86) θεωρημένη με το γνήσιο της υπογραφής από ΚΕΠ ή μέσω της εφαρμογής gov.gr: https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/upeuthune-delose-kai-exousiodotese/ekdose-upeuthunes-deloses
ζητώντας τη διακοπή σπουδών τους για όσα εξάμηνα θέλουν (όχι όμως περισσότερα από 8), μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής τους. Οι φοιτητές που διακόπτουν τις σπουδές τους χάνουν για τα συγκεκριμένα εξάμηνα τη φοιτητική τους ιδιότητα (παραδίδουν το πάσο και δεν δικαιούνται βεβαίωση σπουδών).
Καλή ακαδημαϊκή χρονιά
Στην πλατφόρμα edupass θα γίνεται η δήλωση παρουσίας και συμμετοχής στη δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία σε δημόσιες δομές με βάση το πιστοποιητικό εμβολιασμού ή νόσησης ή αρνητικού rapid test ή self-test.
Για τη δήλωση χρειάζονται:
Οδηγίες βρίσκονται στο επισυναπτόμενο έγγραφο (αρχείο)
Σύμφωνα με το αριθμ. πρωτ. 123792/ΓΔ1/1.10.2021 έγγραφο του ΥΠΑΙΘ:
Σε περίπτωση που δεν καταστεί δυνατή η ηλεκτρονική εγγραφή εισακτέου για οιονδήποτε λόγο (π.χ. μη κατοχή Α.Μ.Κ.Α. ή αριθμού κινητού τηλεφώνου, ανωτέρα βία, σοβαρή ασθένεια, στράτευση ή απουσία στο εξωτερικό, θεομηνία ή άλλο σπουδαίο λόγο εξαιτίας του οποίου δεν κατέστη δυνατή η εμπρόθεσμη ηλεκτρονική εγγραφή), είναι δυνατή η εγγραφή μετά την πάροδο της προθεσμίας υποβολής της ηλεκτρονικής αίτησης, ύστερα από αίτηση του εισακτέου, στην οποία εκτίθενται οι λόγοι της καθυστέρησης.
Σε αυτήν την περίπτωση, η διαδικασία εγγραφής πραγματοποιείται με υποβολή της αίτησης απευθείας προς τη Γραμματεία του Τμήματος ή της Σχολής είτε με φυσική παρουσία, είτε με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων (π.χ. υποβολή της αίτησης μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή ειδικά σχεδιασμένης πλατφόρμας) είτε με ταχυδρομική αποστολή. Κατά τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων ή ταχυδρομικής αποστολής, για την ολοκλήρωση της εγγραφής απαιτείται η υποβολή υπεύθυνης δήλωσης του επιτυχόντος και αιτούντος την εγγραφή, η οποία εκδίδεται μέσω του ιστότοπου www.gov.gr ή φέρει φυσική υπογραφή με βεβαίωση του γνησίου αυτής, στην οποία θα δηλώνει ότι όλα τα στοιχεία και τυχόν δικαιολογητικά που υποβάλλει, είναι ακριβή και αληθή.
Η εν λόγω εκπρόθεσμη αίτηση εγγραφής υποβάλλεται εντός αποκλειστικής προθεσμίας σαράντα πέντε (45) ημερών από την ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής της ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής. Η εγγραφή ολοκληρώνεται ή μη, με αιτιολογημένη απόφαση του αρμόδιου οργάνου του Τμήματος ή της Σχολής.
Τυχόν επιτυχόντες, που δεν εγγράφηκαν ούτε με αυτή τη διαδικασία, χάνουν το ως άνω δικαίωμα εγγραφής.
Τμήμα Χημείας
Σχολή Θετικών Επιστημών
Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος
Αγ. Λουκάς, Καβάλα, 65404, Ελλάδα
(+30) 2510 462143